Plivajte što češće i što duže

U bazenu, moru, jezeru... Foto: Super radio

U bazenu, moru, jezeru…
Foto: Super radio

Plivanje je sport koji je koristan za ceo organizam. Ovim sportom se treniraju ruke, noge, leđa, ramena, grudni koš i zadnjica, što znači celokupna muskulatura tela, tako da može dovesti do zavidne linije i gradje, a pri vežbanju se nećete znojiti, naprotiv, rashlađivaćete se.

Plivanje se preporucuje 3 puta nedeljno u trajanju od 30 do 60 minuta po treningu.

Ono je delotvornije od vežbi na suvom jer voda pruža veći otpor od vazduha pa se plivanjem u odnosu na trčanje otprilike troši 4 puta više energije za isto rastojanje.

Plivanje je jedan od najboljih oblika vezbanja jer poboljsava rad svih organa, posebno srca, stabilizuje krvni pritisak i jaca celokupan kardiovaskularni sistem.

U kobinaciji sa lekovima, plivanje je delotvorno kod bronhijalne astme jer povećava prohodnost respiratornih puteva.

Odlično je kod deformacije kičme, kada je osoba pogrbljena na primer. A posebno je korisno u slučaju bolesti zglobova jer doprinosi poboljšanju koordinacije pokreta, smanjenju bolova i otoka i drugih poremećaja kostiju zglobova i poboljšava njihovu pokretljivost.

Plivanje može doprineti i lečenju šećerne polesti jer insulin pada tokom plivanja. Takođe manjuje stres jer deluje opustajuce na nervni sistem.

Dakle, plivanje povoljno utice kako na izgled, tako i na zdravlje, zato vas preporucujemo da kad god ste u mogucnosti odete na bazen ili more i plivate.

Super radio u skladu sa svojom uređivačkom politikom zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, bez obaveze obrazlaganja takve odluke. Komentari ne predstavljaju stavove redakcije Super radia i privatno su mišljenje autora komentara. Nećemo objavljivati komentare koji sadrže psovke, uvrede, govor mržnje kao i komentare koji se ne odnose na vest koja je komentarisana. Komentari koji sadrže linkove ka drugim sajtovima takođe neće biti objavljeni.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *